Pixel
Logo OK Tours

Pytania FAQ


Najczęściej zadawane pytania


Możesz znaleźć tu odpowiedzi na zadawane nam najczęściej pytania.


1. Gdzie znajdę numer konta?

Numer konta podany jest w mailu potwierdzającym rezerwację, na umowie oraz w PANELU KLIENTA.

 

2. Gdzie można zaznaczyć zniżkę SKOT?

Zniżka SKOT (Stały Klient Ok Tours) nalicza się automatycznie. Po wprowadzeniu danych w formularzu rezerwacyjnym, przechodzimy dalej, po wciśnięciu opcji Rezerwuj, dane Uczestnika zostają znalezione w naszej bazie Klientów i pojawi się naliczona zniżka SKOT. Jeśli się nie naliczyła, a powinna, wystarczy napisać do nas maila na obozy@oktours.pl a my to zweryfikujemy i naliczymy zniżkę SKOT. Najczęstszym powodem nienaliczenia się zniżki jest pomyłka w dacie urodzenia, zapisie imienia, lub przestawieniu kolumn imię i nazwisko.

 

3. Kiedy odesłać umowę?

Po otrzymaniu i zaksięgowaniu wpłaty wysyłamy Państwu umowę. Klientom stałym wysyłamy ją drogą mailową. Klientom którzy jadą z nami pierwszy raz wysyłamy pocztą tradycyjną wraz z katalogiem. Podpisana kopia umowy powinna być odesłana do nas przed wyjazdem dziecka na obóz pocztą tradycyjną lub drogą mailową na adres obozy@oktours.pl

 

4. Kiedy wysłać kartę kwalifikacyjną?

Zgodnie z informacją na karcie, oryginalną kartę kwalifikacyjną zabieramy ze sobą na zbiórkę. Skan karty wysyłamy na adres mailowy karta@oktours.pl

 

5. Co zrobić jak chcę zmienić miejsce wyjazdu lub powrotu dziecka?

Wystarczy napisać do nas maila na obozy@okours.pl z informacją do jakiego miasta dziecko ma wracać. My poprawimy wszystko na umowie.

 

6. Co zrobić jak chcę zmienić dane kontaktowe na umowie?

Często zdarza się tak, że chcemy zmienić numer kontaktowy, maila, czy kod pocztowy. Wówczas wystarczy napisać do nas maila na obozy@oktours.pl i podać nowe dane. My poprawimy wszystko na umowie.

 

7. Gdzie i kiedy zgłosić, że chcę być zakwaterowana/y z koleżankami/kolegami?

Jeśli chcesz mieszkać z koleżanką/kolegą wystarczy, że Rodzic/Opiekun napisze do nas maila na obozy@oktours.pl, najpóźniej na 5 dni przed wyjazdem i poda imiona i nazwiska osób, które chcą być razem w pokoju. Taką prośbę wysyłacie jeśli jedziecie na obóz krajowy. Oczywiście nie ma pokoi koedukacyjnych.

Osoby jadące na obóz zagraniczny, taką prośbę zgłaszają wychowawcom na miejscu.

 

8. Co mam zrobić jeśli mam dofinansowanie z pracy?

Jeśli masz mieć dofinansowanie z pracy, dokonujesz normalnej rezerwacji i wpłacasz zaliczkę. Jeśli potrzebujesz od nas jakichś zaświadczeń, napisz do nas maila na obozy@oktours.pl my je wystawimy i wyślemy na wskazany adres. Po otrzymaniu wpłaty z zakładu pracy nadwyżkę (jeśli taka wystąpi) zwracamy osobie zgłaszającej.

 

9. Jak i kiedy mogę otrzymać o fakturę?

Szczegóły w zakładce Faktury.


 10. Czy nie mając 18 lat mogę się zapisać na obóz 18+?

Niestety na obozy 18+ mogą się zapisać tylko te osoby, które w dzień wyjazdu mają ukończone 18 lat. Nie uznajemy zaświadczeń od Rodzica/Opiekuna bądź innej osoby pełnoletniej.


11. Czy istnieje możliwość łączenia turnusów na obozach krajowych oraz zagranicznych?

Obozy zagraniczne - istnieje taka możliwość. Jeśli chodzi o szczegóły prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Obozy krajowe - niestety nie ma takiej możliwości. Wynika to z tego, że między turnusami jest dzień przerwy i powstaje problem tzw. pustej doby, co oznacza, że nie ma opieki dla uczestnika, który zostaje na kolejnym turnusie. Jeśli uczestnikowi zostanie zapewniona opieka z ramienia Rodzica/Opiekuna, wówczas jest możliwość połączenia turnusów..



Copyrights by OK Tours 2018 | Made with  by AppWorks